»Na podlagi tega se je Komisija obrnila na kitajske oblasti, da bi razpravljala o teh ugotovitvah in preučila možne načine za rešitev teh težav.«
»Ključnega pomena je, da se med Kitajsko in EU-jem začnejo pogovori. Carine so vedno zadnji možen politični ukrep in pogosto najslabša popotnica za naprej.«
»Kazenske carine Evropske komisije so prizadele nemška podjetja in njihove vrhunske izdelke. Avtomobili morajo postati cenejši na račun večje konkurence, odprtih trgov in boljših poslovnih pogojev, ne pa zaradi trgovinske vojne in izoliranosti trga.«
»Izravnalne dajatve na uvoz električnih vozil iz Kitajske prav tako niso primerne za krepitev konkurenčnosti evropske avtomobilske industrije.«
»Nesprejemljivo je, da so zaradi pravil EU o državni pomoči in različnih carinah evropski proizvajalci avtomobilov v primerjavi s kitajskimi podjetji v slabšem položaju.«
»Veliko zanimivih stvari se dogaja z našimi pogovori s Kitajsko. Bomo videli, kaj se bo zgodilo ... Lahko bi carine dvignil za še najmanj 300 milijard dolarjev, in to bom storil ob pravem času.«
»Ampak mislim, da si Kitajska želi skleniti dogovor, in mislim, da si Mehika nadvse želi skleniti dogovor.«
»Trump blefira in ne bo uresničil grožnje. Ko si bo premislil, naj raje razmisli o pravi rešitvi, ne nekih lažnih rešitvah, ki jih bo razglasil, potem pa ne bo nič storil.«
»Višje bodo carine, več ameriških podjetij se bo preselilo iz Mehike nazaj v ZDA.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju